Odpowiedzi

2010-02-09T17:56:00+01:00
Wierze Ci - wieże widzę
:}
2010-02-09T18:05:32+01:00
Warzyć zupę- ważyć towar
on wierzy- na wieży
bóg,istota nadprzyrodzona - Bug, rzeka, dopływ Wisły
jerzyk,gatunek i rodzaj ptaka - jeżyk,zdrobn. od jeż

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:06:48+01:00
*wierze Ci -* wieże widzę
*Może pójdę - *Morze Bałtyckie
*Może pójdę - *Morze jest szerokie i głębokie
*wierze - *wieżą
*warzyć zupę- *ważyć towar

:)