Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T17:56:43+01:00
To znaczy, że ktoś nie chciała Ci np, pomóc tylko zrobił to przez grzeczność
2010-02-09T17:57:13+01:00
Którzy tylko przez grzeczność nie mówią, że wierzą w miłość. Którzy uciszają tę myśl permanentną, że tą jedyną wielką miłość już przeżyli.
2010-02-09T17:58:55+01:00
To znaczy ze jest sie grzecznym i ma sie pelną kulturę osobistą.np.ustąpic starszej osobie miejsca w tramwaju. powodzenia:)xD