Odpowiedzi

2010-02-09T17:58:06+01:00
Izraelici wzięli zwyczaj ofiarowania dzieci w ściątyni poniewaz, Maryja matka Jezusa przyniosła go do świątyni jako małe dziecko alby ofiarowac je Ojcu.
2010-02-09T17:58:10+01:00
Wzięli to stąd iż uważali że dzieci nie są ich własnością tylko samego Pana Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:00:33+01:00
Poniewaz ludzie zostali stworzeni przez Boga i wszystko do niego nalezalo. Wiec dlatego dorosli oddawali dzieci dla Boga