Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:03:06+02:00
Zad 1)
a) 121
b) 169
c) 1/16
d) 0,01
e) 0,001
f) -125
g) -8/27
h) 64/27

zad 2)
a) ; b) ;c)
---- ;-6 ;-33
49 ;1000 ;36
100 ;-1 ;-8

zad 3)
a)
>
<
>
b)
>
<
<
c)
>
<
<

no i jeszcze 4 ;)

a)
1<a<2

b)
4<b<5

c)
6<c<7

d)
2<d<3
czyli najkrótsza kreska to a), nastepna po niej kreska to d), pierwsza od lewej to b), a najdłuższa to c)
2009-10-11T11:13:14+02:00
1.
a V121=11
b V169=13
c V1/16=1/4
d V0,01=0,1
e V0,001=0,1
f -V225=-5
g V-8/81=2/3
h V64/81=4/3
2
a
V49
V100
B
6
V1000
V-1
c
11*(-3)=-33
V36
V-8
3
a
>
<
>
b
>
<
>
c
>
<
<
V - pierwiastek