Odpowiedzi

2010-02-09T18:08:53+01:00
AB²=2²+9²
AB²=4+81
AB=√85

CD²=3²+5²
CD²=9+25
CD=√34
CD=2√17

prosze ^^
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:11:47+01:00

Dane :
A=(4,2)
B=(-7,2)
Szukane :
|AB| = ?

Wzór na długość odcinka :
|AB|=√(xa-xb)²+(ya-yb)² --> wszystko pod pierwiastkiem :)
Czyli mamy :
|AB|=√(4+7)²+(2-2)²
|AB|=√11²
|AB|=√121, czyli :



Dane :
C=(6,-1)
D=(3,4)
Szukane :
|CD| = ?

Wzór na długość odcinka :
|CD|=√(xa-xb)²+(ya-yb)² --> wszystko pod pierwiastkiem :)
Czyli mamy :
|CD|=√(6+3)²+(-1-4)²
|CD|=√9²+(-5)²
|CD|=√81+25
|CD|=√106,