Odpowiedzi

2010-02-09T18:12:05+01:00
9*9= 81 tyle kartek wyśla
36 razy sie witają ale to na logikę zrobiłam a jak obliczyć to nie wiem
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:13:24+01:00
A) Będzie 36 różnych powitań.
b) Prześlą 72 świątecznych kartek.
Nie 81bo przecież trzeba odjać te 9 przyjaciół bo oni sami do siebie nie będą słali kartek.
P.S Jakby co to wszystko sobie rozrysowałam i raczej jest dobrze.
P.P.S Mam nadzieje że pomogłam. ;)
1 5 1
2010-02-09T21:06:20+01:00
B) Prześlą razem 72 kartki
1 4 1