Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:03:51+01:00
Mężczyzna NIE BYŁ CZŁOWIEKIEM ,bo był nieczuły na głód , biedę , karał tych , którzy z tych powodów próbowali zdobyć choć trochę pożywienia . Przez to nie tylko skazany jest na wieczne potępienie , samotność , tułanie się po świecie . Ponadto ma świadomość , że tak naprawdę zmarnował cale swoje życie .
Próbując choć pokrótce zdefiniować PRAWDZIWEGO CZŁOWIEKA , sugerując się jego osobą możemy powiedzieć iż człowiekiem jest osoba zupełnie przeciwna - pomagająca słabszym , dostrzegająca potrzeby innych ludzi , dla której istnieje wiele ważniejszych wartości aniżeli pieniądze takich jak : MIŁOŚĆ , PRZYJAŻŃ, DOBROĆ ...
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:05:50+01:00
Jeśli człowiek był dla ludzi zły, wszystko robił im na złe, nie chciał im pomagac To gdy jemu bedzie potrzeba pomoc to nikt nie bedzie mógł tego zrobić, poniewaz będą traktowali go tak samo jak on traktował ich
3 5 3