Uzupełnij zdania według własnego pomysłu tak,aby powstał spójny tekst zatytułowany:Gdyby tak móc wyruszyc w podróż wehikułem czasu.
(kropki trzeba uzuperłnić)
Najpierw......................................................................Było by to z pewnością...................................Po pewnym czasie........................................................,gdyż.........................Poza tym...............................Następnie................................ponieważ......................................Wkrótce potem.........................Dlatego tez po kilku dniach.........Na koniec..............Wszytko to..........................

PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ:]]]]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:03:15+02:00
Najpierw............wybrałabym odpowiednie miejsce docelowe podróży..........................................................Było by to z pewnością...............coś niesamowitego....................Po pewnym czasie......spędzonym w jednym miejscu............wyruszyłabym w dalszą podróż......................................,gdyż......lubię nowe wyzwania...................Poza tym......kocham poznawać nowe miejsca.........................Następnie.........przeniosłaym się do czasów renesansu..................ponieważ..zawsze chciałam spotkać Leonadra da Vinci................................Wkrótce potem...zatęskiłabym za domem.....................Dlatego tez po kilku dniach..postanowiłabym wrócić do (miejscowośc).......Na koniec...zrobiłabym pamiątkowe zdjęcie......Wszytko to.......było wymyślone na potrzeby zadania
48 4 48
2009-10-11T11:07:27+02:00
Najpierw....trzeba skonstruować odpowiedni pojazd.Było by to z pewnością trudne zadanie.Po pewnym czasie -próba lotu,gdyż..trzeba sprawdzić bezpieczeńswto.Poza tym-emocje.Następnie dopracować niedoskonałości,ponieważ trzeba mieć pewność powrotu.Wkrótce potem przygotowania do startu.Dlatego tez po kilku dniach żegnanam się z przyjacółmi.Na koniec obawa przed przygodą i pytanie czy uda się powrócić?.Wszytko to emocjonująca przygoda.
25 3 25