Napisz dedykację:
a) na książce dla rówieśnika
b) na poradniku dobrego zachowania dla niesfornego brata
c) na kaktusie dla złośliwej przyjaciółki
d) na czekoladkach dla sympatii
e) na zegarku dla spóźnialskiego
f) na książki kucharskiej dla mamy
g) na płycie z muzyką Disco Polo dla kogoś kto tej muzyki nie lubi
h) na karnecie do SPA / mecz
i) na filmie dla przyjaciółki

Wybierz trzy lub cztery!

Wolałabym żeby były takie dłuższe:)

2

Odpowiedzi

2009-10-11T11:03:31+02:00
A ) Drogi rówieśniku ! Jest to książka dla Ciebie , abyś mógł spędzić mile zimowe wieczory. Mam nadzieję , że ta powieść doda Ci uśmiechu na twarzy.
d ) Moja Kochana ! Są to czekoladki dla Ciebie , mam nadzieje , że osłodzą Ci życie... A może kiedyś i ja to zrobię.
i ) Kochana Przyjaciółko ! Wiem , że kochasz komedie więc ten film jest dla Ciebie ! Życzę Ci uśmiania się po pachy !

nie wiem czy dobrze , pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T13:06:02+02:00
A.) Dla (np.Ani) , aby czytając przygody bohatera tej ksiązki, marzyła o niezapomnianych przygodach.!
b.) Mojemu kochanemu braciszkowi , aby nauczył się czegoś z tego poradnika.
c.) Złośliwej przyjaciółce, żeby za każdym razem mówiąc coś złośliwego, ukuwała się w palec.
d.) Mojejmu najukochańszemu chłopakowi, aby te słodkie czekoladki, przypominały mu słodkie chwile spędzone ze mną.
e.) Dla spóźnielskiej, żeby była zawsze na czas, gdy jesteśmy umówione.
f.) Mojej kucharce, żeby nigdy nie myliła się, gdy dodaje jakieś składniki.
g.) Twoja znienawidzona muzyka, która odzwierciedla Twój charakter.
h.) Abyś bawiła się w SPA tak dobrze, jak ostatnio w parku. :)
i.) Bo wiem, że przy komediach romantycznych zawsze płaczesz ;)