1.Która z poniższych liczb jest największa, a która najmniejsza?

-2, 2i trzy czwarte, -112, 20, - dwie piąte, 7, 11,4, -6 i pięć dziewiątych, -0,101.

2. Uporządkuj liczby od najmniejszej do największej:
a). 4, -5, 0,-1, 2, -3
b). -1/2, 2,-1 1/2, 2 1/2, -1, 0
c). -1,8, -2,8, -0,8, -3,8, -4,8, -5


Proszęęęęę, pomożcie, to na jutro !

3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:11:57+01:00
1.:
największa- 11,4
najmniejsza- -112,20
2.:
a.)-5,-3,-1,0,2,4
b.)-1 1/2, -1,-1/2,0,2,2 1/2
c.)-5, -4,8, -3,8, -2,8, -1,8, -0,8
7 3 7
2010-02-09T18:12:54+01:00
1.
Najmniejsza= -112
Największa= 20
2.
a)-5;-3;-1;0;2;4
b)-1,5;-1;-0,5;0;2;2,5
c)-5;-4,8;-3,8;-2,8;-1,8;-0,8
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:13:43+01:00
1. Największa jest liczba 20, a najmniejsza -112
2. a) -5, -3, -1, 0, 2, 4
b) -1 1/2, -1, -1/2, 0, 2, 2 1/2
c) -5; -4,8; -3,8; -2,8; -1,8; -0,8
11 4 11