Odpowiedzi

2010-02-09T18:07:05+01:00
Mówic sobie w duchu ze mogło byc gorzej a teraz nie jest
;;p

mona jeszcze ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:07:48+01:00
1. Licz do 10.
2. Słuchaj muzyki.
3. Spróbuj spokojnie oddychać.
4. Pomyśl jak możesz rozwiązać swój problem.
5. Zacznij robić coś co Cię zajmie i co lubisz.
2010-02-09T18:09:48+01:00
1. Należy doskonale przemyśleć swoje działanie.
2. Trzeba zastanowić się czy furia jest sensowna.
3. Trzeba znaleźć łagodne rozwiązanie.
4. Należy wyjść na świeże powietrze i uspokoić się.
5. Trzeba porozmawiać z przyjacielem.
6. ???