1. W brudnej wodzie nie mogą żyć żadne... ( 7 liter)
2. Płyny i proszki to środki.... ( 7 liter)
3.Myjąc się i piorąc pozbywamy się różnych ....(14 liter)
4. By zaoszczędzić wodę w toalecie, instalujemy wodooszczędne....(8 liter)
5. W brudnej wodzie nie moga żyć nie tylko rośliny ale i .... (9 liter)

2

Odpowiedzi

2010-02-09T18:11:54+01:00
1) rośliny
2)trujące
5) zwierzęta
Mam nadzieje ze jest dobrze ! tak mi sie wydaje ze tak powinno być ! Tych których nie ma to nie wiem !
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T22:43:47+01:00
1. rośliny
2.piorące
3. drobnoustrojów
4.spłuczki
5. zwierzęta
3 2 3