Odpowiedzi

2010-02-09T18:10:03+01:00
Też mam ten temat,ale my pracy domowej nie musimy odrabiać. ;)

Uczestniczyć we Mszy Św.
Pomagać innym
Dużo się Modlić
Starać się mniej grzeszyć
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:10:53+01:00
-chodząc do kościoła,
- modląc się ,
-przystępując do sakramentu pokuty,
- przystępując do spowiedzi,
- czytając ewangelię w kościele,
- niosąc dary,
2 5 2
2010-02-09T18:12:54+01:00
1.Troszczę się o Ciało Chrystusa odmawiając litanie ,,do Najświętszego Ciała Jezusowego,,

2.Często przystępuję do Komuni św.
3. Co miesiąc przystępuję do sakramentu potuty.
1 5 1