Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:19:53+01:00
Arcydzieła
p.Tadeusz
Dziady
Dziady cz2
Qwo wadis
Mały książę

Kicze
Wszystkie cztery sagi zmierzchu
11 2 11
2010-02-09T18:21:16+01:00
Arcydzieło - książki Sienkiewicza, Mickiewicza obrazy Kossaka, Matejki, muzyka Chopina,
kicz - różowe sukienki, białe kozaczki, krasnoludki w ogrodzie, plastikowe pierścionki, sztuczne kwiaty, Doda, Jola Rutowicz, Mandaryna, Wiśniewski

podałam trochę więcej, to według mnie te najważniejsze ale nie wiem jak ty uważasz
7 3 7