Przetłumacz zdania po polsku na niemiecki a po niemiecku na polski... (7 zdań a nagroda hojna )

3. die stadt Hamburg liegt im Norden von Deutshland. Jier gibt es einen grosen Hafen, die Nordsee, das Rathaus und der Fishmarkt

4.Wien liegt im Nordosten von Osterrich. Das ist die Haupstadt. Hier gibt es: Museen, Flohmarkte, der Stephansdom, der Prater.

5. Jezioro Bodenskie lezy na poludniu niemiec, w austri i w szwecji. tam mozna: jechac na urlop, plywac, zeglowac, wędrowac i jezdzic na rowerze

6. berlin jets stolicą niemiec lezy na polnocnym wschodzie. znajduje sie tam: kino, teatr, muzeum, rząd, parlament.

8. rzeka (przetłumacz na pl i niem.)Elba płynie(przetłumacz na pl i niem.) von Dresen nach Hamburg udn in die Nordsee.

7. w niemczech jest wiele lasów:
der Thuringen Wald(przetłumacz)
der Schwarzwald(przetłumacz)
der Bayerische Wald(przetłumacz)

9.die stadte bochum, duisburg und essen liegen im westen von deutshland im ruchrgebiet. das ruchrgebiet ist ein industriezentrum.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:31:19+01:00
1. Miasto Hamburg leży w północnych Niemczech. Tutaj jest Morze Północne, ratusz i rybny plac.
2. Wiedeń leży w północno-wschodniej Austrii. To jest jej stolica. Tutaj jest muzeum, "Pchli targ", Dom Stephena, park publiczny.
3. Bodensee liegt im Süden von Deutschland, in Österreich und in die Schweiz. Hier darf man Urlaub fahren, schwimmen, segeln, wandern und Rad fahren.
4. Berlin ist Haupstadt von Deutschland und liegt im Nordwesten. Dort ist Kino, Theater, Mussen, Parlament.
5. Das Fluss Elba schwimmt z Drezna do Hamburga i Morza Północnego.
6. In Deutschland ist viele Walden: Nazw własnych się nie tłumaczy.
7. Miasto Bochum, Duisburg i Essen leżą we wschodniej części Niemiec w Ruchgebiet. Ruchgebiet jest centrum przemysłowym
3 4 3
2010-02-09T18:43:42+01:00
2. Wiedeń leży w północno-wschodniej Austrii. To jest jej stolica. Tutaj jest muzeum, "Pchli targ", Dom Stephena, park publiczny.
3. Bodensee liegt im Süden von Deutschland, in Österreich und in die Schweiz. Hier darf man Urlaub fahren, schwimmen, segeln, wandern und Rad fahren.
4. Berlin ist Haupstadt von Deutschland und liegt im Nordwesten. Dort ist Kino, Theater, Mussen, Parlament.
5. Das Fluss Elba schwimmt z Drezna do Hamburga i Morza Północnego.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T22:09:53+01:00
3.Miasto Hamburg leży na północy niemczech.Jier daje mu duży haft,morze północne,ratusz,sklep z rybami.
4.Wien leży na północ od austrii.To jest stolica.Tu są:muzea,pchli targ,katedra stefana,prater.
5.Die bodensee liegt am Suden Deutschland,in der Osterreich kann man : fahren ins urlop,schwimmen,segeln,wandern und fahren fahradd.
6.Berlin ist eine Haupstadt von Deutschland liegt am Nord-ost.Befindet sich :eine Kino,ein Theather,Regierung, Parlament.
8.See(rzeka) elba schwimmt(elba płynie) z dresna do hAMBURGU i do północy.
7.In deutschland sind viele Walde :
Thuriński las
czarny las
las bawarski.
9.Miasto bochum,duisburg i jedzenie leżą na zachodzie niemiec w Ruchgebet .
W ruchgebet jest ośrodek przemysłowy.

Prosze:)

2 4 2