Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:16:01+01:00
1.Jeden człowiek, dużo potrzebuje
2.Człowiek który bardzo źle zrobił (inaczej 'przegiął')
3.Dobrze czuje sie w środowisku
4.Bardzo Mądry
5.Leniwy, tak bardzo że nie chce mu sie nic
6.Niewinątko (cicha,skromna osoba) sie wydaje a tak naprawde to wcielony diabeł ;P
Mam nadzieje że pomogłam
9 3 9
2010-02-09T18:16:12+01:00
1. Cos co ma male znaczenie, jest nic niewarte.
2. Cos co na czms zawazylo.
3. Czuc sie wspaniale lub swietnie plywac.
4. Byc szybkim w mysleniu.
5. Po prostu byc leniwym.
6. Byc spokojnym, cichym, ale jednak cos robic, niekonicznie dobrego.
6 2 6