Odpowiedzi

2010-02-09T18:20:25+01:00
20m = 2000cm
Skala to 1:500, a więc na planie będzie miał długość 4cm

Ar to 100m2

A więc powierzchnia działki to 20*20 = 400m2
Powierzchnia działki to 4 ary.
31 4 31
dzienki za dupke
daje dzienkuje LEONE
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:22:19+01:00
X = 2000cm
1cm = 500cm

2000 / 500 = 4
na mapie będzie miał 4 cm.

p = a*a
p = 20 * 20
P = 400 m kwadratowych = 4 ary
20 3 20