Odpowiedzi

2010-02-09T18:20:43+01:00
Drogi Kolego!
Życzę ci rychłego powrotu do zdrowia.
Wracaj do nas szybko,bo strasznie się stęskniliśmy.


Kasiu!
Wracaj do zrowia szybko
i nie choruj więcej.

Pawle!
Podobno jesteś chory.
pozbądz się jak najszybciej tej choroby - zmory.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:31:53+01:00
1 . Droga Alu . !
Życze Ci wszystkiego czego zapragniesz , a najbardziej zdrowia , bo strasznie w tej chwili tego potrzebujesz . Zdrowiej . !

2. Kochana Karolino . !
Z całego serca życze Ci szybkiego powrotu do zdrowia .
Zdrowiej .!

1 1 1