Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:19:18+01:00
O tym że dom jest przytulny decyduje atmosfera pełna ciepła miłości Dom powinien być urządzony w taki sposób aby przypominał nam o naszych przodkach.
2010-02-09T18:20:10+01:00
-rodzinna atmosfera
-miłość rodziny
-poczucie bezpieczeństwa
- nasz własny przytulny kąt
-pobyt z bliskimi
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:22:23+01:00
Świadcza o tym komfortowe meble, ładnie pomalowane ściany, kwiaty, obrazy. Kazde mieszkanie urządzone elegancko może byc komfortowe. W taki mieszkaniu powinien znajdowac się kominek. Dom przytulny powienien byc wszechstronny.
Równiez miła rodzinna atmosfera i ciepło zacisza domowego, bezpieczeństwo nadaje charakter miłego i przytulnego miejsca.