Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:18:56+01:00
Uczy nas tego aby każdemu pomagać ,tzw. samarytanka to znaczy pomoc.musimy pomagać wszystkich tak jak to zrobił samarytanin na pustyni.
2 3 2
2010-02-09T18:19:09+01:00
Uczy nas tego że powinniśmy być miłosierni dla ludzi a pózniej w niebie zostaniemy wynagrodzeni za obre czyny.
2 2 2
2010-02-09T18:19:23+01:00
Uczy nas dobroci i innych dobrych cech
3 1 3