Odpowiedzi

2010-02-09T18:20:12+01:00
Ostatnia bitwa persko-grecka 479 r. p.n.e
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:22:15+01:00
Wydarzenia w 479r p.n.e.

* 27.08 - II Wojna Perska (Wygrana Greków z Persami w bitwie pod Platejami)
* W sierpniu także II Wojna Perska Greków z Persami, wygrana Greków pod Mykale
* w tym roku także początek odbudowy Miletu

5 4 5
2010-02-09T18:22:29+01:00
27 sierpnia – II wojna perska: Grecy pokonali Persów w bitwie pod Platejami.
Sierpień - II wojna perska : Grecy zwyciężyli Persów pod Mykale
Początek odbudowy Miletu
5 4 5