Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:23:38+02:00
Szacunek do drugiej osoby jest wtedy gdy masz poszanowanie do drugiej osoby, szanujesz to co robi, jak się zachowuje.

Starałam się wytłumaczyc jak najlepiej ;]
Wybierz moją odp. :)
12 3 12
2009-10-11T11:32:26+02:00
Szacunkiem dla drugiej osoby jest tolerancja na wyznawanie innych poglądów czy religii, nie musimy od razu przechodzić na jego wyznanie czy pogląd, ale musimy to uszanować i nie dyskryminować danej osoby tylko dlatego, że jest inna.
15 4 15