Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:19:56+01:00
Płyta główna
Procesor
Zasilacz
Pamięć RAM
Karta graficzna
Karta muzyczna
Karta dźwiękowa
Karta sieciowa
Napęd DVD / CD

7 4 7
2010-02-09T18:22:41+01:00
Wewnętrzna budowa kompa:
-płyta główna
-BIOS
-Procesor
-karty rozszeżeń:
*muzyczna
*graficzna
*sieciowa
-magistarala
-Pamięć wewnętrzna:
*RAM
*ROM
-Cache
-USB

Mam nadzieje ,że pomogłam !;**
5 4 5
2010-02-09T19:21:55+01:00
-płyta główna
-BIOS
-Procesor
-karty rozszeżeń:
*muzyczna
*graficzna
*sieciowa
-magistarala
-Pamięć wewnętrzna:
*RAM
*ROM
5 4 5