Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:22:07+01:00
∫6x+y=12
∫5x-y=-1

11x = 11|:11
x = 1

5x - y = -1
5 - y = -1
-y = -1 - 5
-y = -6
y = 6

∫x=3
∫2x+y=7

2*3 + y = 7
y = 7 - 6
y = 1
x = 3
2010-02-09T18:24:39+01:00
∫6x+y=12
∫5x-y=-1
~~~~~~~
__11x=11/:11
____x=1
6x+y=12
6*1+y=12
6+y=12
y=12-6
y=6
{x=1
{y=6
∫x=3
∫2x+y=7
{x=3
{2*3+y=7
[x=3
[6+y=7
{x=3
{y=7-6
[x=3
[y=1
2010-02-09T23:55:46+01:00
1.
∫6x+y=12
∫5x-y=-1
11x=11
x=1

6*1+y=12
y=12-6
y=6

2.
∫x=3
∫2x+y=7

2*3+y=7
y=7-6
y=1