Odpowiedzi

2010-02-09T18:23:29+01:00
Według mnie Harry Potter jest dobry.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:24:32+01:00
Uważam iż Harry Potter jest dobry ponieważ jako jedyny uratował cały Hogwart przed Bazyliszkiem i postanowił położyć kres istnieniu zła (Woldemort). Pomagał swoim przyjaciołom w tarapatach.


NIe wiem o jakączęść ci chodzi ale napisałem o filmie "Komnata Tajemnic".
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:24:43+01:00
Harry Potter jest w rzeczy samej magikiem stojącym po stronie dobra .Harry Potter ma wiele ciekawych przygód np. Czara Ognia,Ksiąze Półkrwi czy wiele innych
1 1 1