Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:23:32+01:00
16:00 - sixteen hundred hours

13:00 - one o'clock p.m
1:00 - (It's) one o'clock a.m (przed południem)
17:09 - It's nine past five p.m
14:45 - quarter to three
13:57 - three to two p.m
2:30 - half past two (pół godziny po drugiej, uwaga w Polsce powiemy w pół do trzeciej)
14:31 - twenty nine to three p.m
18 4 18
2010-02-09T18:24:15+01:00
It's fifteen past nine a.m
4 2 4
2010-02-09T18:24:45+01:00
Do 12 rano masz a.m a po poludniu masz p.m
I jezeli masz do 30 po to masz past (po) konkretej godzinie
A to (za)
quarter to 15 min
half to 30
5 4 5