Odpowiedzi

2010-02-09T18:33:15+01:00
Musisz napisać to ciekawie i w miarę wesoło.
Powinnaś zawrzeć takie informacje jak:
I przedstawienie postaci
II wygląd zewnętrzny
III wygląd wewnętrzny, cechy cherakteru
IV ocena

Napisz np że urodziłaś sie w tym roku co to i to sie stało. Chodzisz do szkoły, której patronem jest ta i ta osoba, że czerpiesz z tej osoby autorytet. jesteś taka i taka bo...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:47:12+01:00
Witaj!
We wstepie mozesz uzyc np. zwrotu jestem,nazywam sie, pochodze z...,mam x lat
W rozwinieciu piszesz np.jestem wysoka, uwazaja mnie za szczupla,mam jasne wlosy
mam wiele zalet(wymieniasz je,4-5,ale tylko te najwazniejsze),mozesz napisactez z 2 wady;chodzi o to zebys nie wypisywala za duzo zalet bo stwierdza ze sie przechwalasz,podobnie bedzie z wadami ,staniesz sie nikim;mozesz napisac humorystycznie ze niektorzy uwazaja ze poswiecasz za duzo czasu innym i ze jest to twoja najwieksza wada ale ty uwazasz ze przebywanie z innymi jest dla ciebie czyms niezapomnianym ,wspanialym
W zakonczeniu mozesz napisac ze moze nie jestes idealem ,nie stoisz na piedestale ale lubie siebie taka jaka jestem mam tez na dowod tego grono przyjaciol
chyba cos takiego