Odpowiedz na pytania zgodnie z prawdą.
1.where do you like to go on holiday?
To the mountains or to the sea?
2.What is your favourite part of Poland?
Is it in the north,soth,east or west?
3.What places in poland do tourists visit?
Where are they?

(odpowiedzi piszcie po angielsku i przetłumaczcie na polski albo odwrotnie żebym wiedziała co napisaliście)

3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:29:56+01:00
1.I like go to the polish sea.-->lubie jeździc nad polskie morze
2.My favourite part of Poland it is north.-->moim ulubionym miejscem w polscer jest północ
3.They are in the Cracov on the trip.--> oni są w krakowie na wycieczce
18 3 18
2010-02-09T18:31:44+01:00
1. I spend holidays at home. - spędziłam wakacje w domu
2. My favorite part of Poland it's north- moją ulubiuną części Polski jest północ
3. Tourists in Poland visit mountain(in the south)- turyści w Polsce odwiedzają góry( na południu)
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:35:41+01:00
1. I want go to the sea, becouse i love wather. -- Chcę jechać nad morze, ponieważ kocham wodę.

2. My favorite part of poland is north, I love sea - Moją ulubioną częścią Polski jest północ, Kocham morze

3. Tourists visiting all of part Poland, becouse Poland is beautyfull. Turyści odwiedzają cala Polskę, ponieważ cala Polska jest Piękna


Mam nadzieje, że pomogłem.
Proszęo naj
Pozdrawiem Darmar93
30 4 30