Wzdłuż drogi ma stanąć ekran dźwiękochłonny o powierzchni 175m².Korzystając z cennika , oblicz


CENNIK

RODZAJ CENA
OFERTY ZA 1m² EKRANU
1 400zł
2 500zł
3 120zł
4 200zł


a ) Jaki będzie koszt tego ekranu ,jeżeli zostanie wybrana najdroższa oferta
b) O ile złotych mniej będzie kosztował taki ekran przy wyborze najtańszej oferty









Proszę o odpowiedź


a) .................................................................
b)......................................................................


3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:32:58+01:00
A) 175 * 4200 = 735000zł
b) 175 * 1400 = 245000
735000 - 245000 = 49000
13 3 13
2010-02-09T18:34:38+01:00
175 × 500 = 87500
175 × 120 =21000

87500 zł - 21000 zł = 66500 zł

a) Jeżeli zostanie wybrana najdroższa oferta, ekran będzie kosztował 87500 złotych.
b) Będzie kosztował o 66500 zł mniej.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:34:50+01:00
A) 175m²*500zł=87500zł
odp.: koszt ekranu w najdroższej wersji cenowej wynosi 87500zł.

b)175m²*120zł=21000zł
87500zł-21000zł=66500zł
odp.:Różnica między najtańszą a najdroższym ekranem
wynosi 66500zł.
26 4 26