Mam takie cwiczenie z techniki .
Napisz w jaki sposob powstaly przedstawione polaczenia .Postaw znak " + " przy nazwach polaczen , ktore są rozlaczne .

I mam okreslic sposob polaczenia do ponizszych polaczen :

Lutowanie
Punktowo Zgrzewane
Gwintowe
Wpustowe
Spawanie .

Podajcie do tego sposob polaczeniaa ;)

DAJE NAJJ ! : d

2

Odpowiedzi

2010-02-09T18:31:22+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:32:27+01:00
1. Lutownicą i cyną wykonuje się to łączenie.
2. Tego niestety nie wiem
3. Gwintownica, należy nagwintować lub wywiercić
4. Nie wiem.
5. Spawarka i elektroda.

Spawanie jest rozłączne, ale za pomocą szlifierki. Czy to rozłączania można używać narzędzi? czy chodzi tutaj np. O wykręcenie? Bo jeśli ta 2 opcja to rozłączne jest tylko 3 +