Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:33:03+02:00
Myślę, że to polega na poddaniu powietrza(jego składników) działaniu bardzo niskich temperatur, ponieważ np. tlen skrapla się w temp. -183 C, a azot w -196 C.
5 1 5
2009-10-11T11:40:51+02:00
-Jest to zamiana gazu w parę wodną.
-Powietrze można skroplić w temperaturze ok.-200C
-Skroplone powietrze można rozdzielić przez destylację na składniki,ponieważ mają one różne temperatury wrzenia.
-Ciekłe powietrze ma barwę jasnoniebieską,a jego gęstość jest mniejsza od gęstości wody.
8 3 8