Hej ;]

hej :)

co tam :)

a kim jestes??

kubuś :PPP

aha :)

nom;PPp

u mnie spoko a co tam u Cb??

a tez :D:P

:D

a jak tam ferie??

a dobrze dobrze :D a u cb ?

:P

no tez ale troche nudno :(


nom:/;;PPp


i co mozna napisac dalej? wogole o czym pisac z chlopakiem??

Tylko blagam nie piszcie ze o zainteresowaniach.

2

Odpowiedzi

2010-02-09T18:33:57+01:00
Poobgadujcie nauczycieli :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:34:16+01:00
Zapytaj się go o date urodzin. najlepiej pograjcie w gry pytania i odpowiedzi.. mozecie sobie na zmiane zadawac pytania nawet banalne;)