Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:34:31+02:00
Panie Boże tyś wyzwolił wszystkich ludzi,
umarłeś za nas, za nasze zbawienie.
Dzięki Tobie staliśmy się ludźmi wolnym.
Prosimy Cię teraz Panie Boże,
aby każdy z nas mógł dobrze wykorzystać tę wolność.
Aby każdy wybierał odpowiednią drogę do bycia szcześliwym.
Aby ludzie nie narzucali nikomu swoich prawd,
aby każdy miał swoje zdanie i żył według Twoich przykazań.
Amen
1 5 1
2009-10-11T13:24:37+02:00
Boże Boże Boże
Dziękuje dziękuje dziękuje
za dar wolności wolności wolnoścI
POWTARZAM TRZYKROTNIE ZA TEN DAR KTORY DAJE MI SWOBODE ZYCIA DLA MNIE I MOICH BLISKICH.
1 2 1