Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:36:14+01:00
Hipoteza to takie przypuszczenie, które należy udowodnic, np. doświadczeniem.
41 4 41
2010-02-09T18:37:13+01:00
Hipoteza jest wtedy, kiedy coś zakładasz. kiedy stawiasz pytanie, na które próbujesz odpowiedziec, ale czego nie da sie sprawdzić. np.

gdzieś we wszechświecie mieszakają ufoludki.

to nie jest sprawdzone, ale zakładasz hipoteze
43 4 43
2010-02-09T18:38:35+01:00
Problem badawczy to pytanie jakie zadać .
A hipoteza to sformułowanie danego wykresu lub doświadczenia ( czyli że prawidłowe zdanie) , nie wiem jak to ci wytłumaczyć ;p
Hipoteza to takie przypuszczenie, które należy udowodnić.

Myślę że pomogłam ;* Proszę bardzo kochanie ;*
21 3 21