Odpowiedzi

2010-02-09T18:40:26+01:00
Rynek wtórny regulowany - system obrotu papierami wartościowymi dopuszczonymi do publicznego obrotu ;

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T21:55:53+01:00
Rynek regulowany-system obrotu papierami wartosciowymi ktore sa dopuszczone do publicznego obrotu.Zorganizowany w ten sposob ze zapewniony jest powszechny i rowny dostep informacji rynkowej w tym samym czasie podzielony jest na
-urzedowy(gieldowy)
-nieurzedowy(gieldowy i pozagieldowy_

rynek nieregulowany
obligacje moga byc przedmiotem publicznego obrotu poza rynkiem regulowanym oraz bez posrednich spolek i bankow prowadzacych dzialalnosc maklerska

tyle wiem na ten temat mam nadzieje ze pomoglam choc troszeczke:)