1.Przekształć wypowiedzenia dotyczące namiotu tak, aby przekonać odbiorcę do jego kupna..
a)W namiocie mieszczą się trzy osoby i ich bagaże.
b)Produkt jest wykonany z nieprzemakalnego materiału.
c)Pokrycie namiotu chroni przed mrozem i wiatrem.
d)Namiot waży 1,5 kilograma , a jego rozmiary po złożeniu to 30 x 50cm.
2.Zapisz 8 haseł reklamujących przedmioty (produkty), które należy ze sobą wziąć na wycieczkę.
Z GÓRY DZIĘKUJE ~!~!~! DAM NAJ..!!!MAM NADZIEJĘ ŻE KTOS MI POMOŻE;D;D;D

3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:43:46+01:00
A) w namiocie zmieszcza sie az trzy osoby i ich bagaze
b) dzieki nieprzemakalnemu materialowi nie zmokniecie
c) uniwersalne pokrycie namioty ochronie Cie przed mrozem i wiatrem
d) namiot jest bardzo lekki, a po zlozeniu zajmuje niewiele miejsca

2.
Tani śpiwór tylko u nas!
Latarka marki "latarka" jedynie za 10 zł!
Plecak "cabatius" z 30 letnia gwarancją!
Polar nie tylko na mrozne noce!
Kurtka przeciwdeszczowa ochroni Cie przed kazda ulewa!
Nasze kanapki, prosto do Twojej łapki :)
Modna czapka z daszkiem czeka na Ciebie!
Krem na komary i owady to tylko mary!
57 4 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:45:07+01:00
A) W namiocie mieszczą się aż trzy osoby razem z ich bagażami !
b) Produkt jest nad wyraz wytrzymały - wykonany z nieprzemakalnego materiału.
c) Pokrycie jest tak dobre, że chroni również przed mrozem i wiatrem.
d) Namiot waży jedynie 1,5 kg, a jego rozmiary po złożeniu to tylko 30x50cm, co sprawia, że jest wygodny do przenoszenia!

2.
-Konserwa turystyczna to to, czego szukasz!
-Ciepły śpiwór to podstawa. Kup go już dziś!
-Po co ciaśnic się w starym, małym namiocie? Namiot MaxiKing posłuży nie jednej osobie!
-Nieprzemakalne zapałki. Koniec z zimnem na biwaku.
-Wygodne buty to jest to! Nie pozwól na odciski!
-Plastry PrzyklejMnie złagodzą twój ból dzięki wyciągowi z aloesu!
-Kuchenka turystyczna - już nigdy więcej głodowania.
-Chroń głowę! Nałóż na nią naszą czapkę!

:)
51 4 51
2010-02-09T18:56:36+01:00
A) namiot może pomieścić trzy osoby wraz z ich bagażami
b) Podczas deszczu osoby będące w namiocie oraz przedmioty nie ulegną uszkodzeniu ponieważ namiot wykonany jest z nieprzemakalnego materiału
c) Namiot chroni przed mrozem oraz wiatrem.
d) nasz produkt jest niezwykle lekki, waży jedyne 1,5 kg, a po rozłożeniu jest w nim dużo miejsca, ponieważ jego wymiary to 30x50

zad 2

1. Halo! Halo! tylko u nas namiot za jedyne 45 zł!
2. Plecak turystyczny pomieścisz w nim wszystkie potrzebne rzeczy jedyne 59.99.
3. Buty, czapka, spodnie , pas i wyruszasz zaraz w las więc kup je u nas za jedyne 99,99 zł. ;)
4. Tylko u nas 2 liny w cenie jednej ;D
5. Jedynie u nas latarka turystyczna za jedyne 14.99!
6. Śpiwór 25.00 I żeby ci było ciepło
7. spray przeciw komarom 9.99 I już żadna gadzina cie nie ukąsi
8. Wygodne buty za 69.99
19 2 19