Odpowiedzi

2010-02-09T18:40:30+01:00
W przyszłości znaleźć dobrą pracę, by się w życiu powodziło, być posłusznym, uprzejmym, pracowitym, mądrym, czasem wykształconym i inne tego typu...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:41:07+01:00
ZWROT WYROSNĄĆ NA CZŁOWIEKA - OZNACZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ,ROZSĄDEK ,MĄDROŚĆ I INTELIGENCJE JAKĄ CZŁOWIEK NABYWA GDY STAJE SIE PEŁNOLETNI ,STARSZY GDY ,,WYRASTA NA CZŁOWIEKA ,,
ZROBIŁAM JAK UMIAŁAM :)
MYŚLE ŻE DOBRZE
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:41:23+01:00
Chodzi o to ze jeżeli ktoś pomaga innym rozwija swoje umiejętności poświęca się innym nie boi się wezwań .
takimi osobami mogą być Jan Paweł 2 Józef Piłdsudzki