Odpowiedzi

2010-02-09T18:41:21+01:00
Zadzierac nosa- być ważniakiem, nie zwracać na problemy innych
patrzec z gory- być najważniejszym człowiekiem, rządzić podwldnymi
krecic nosem- ciągle nie zgadzać się na coś
miec niewyparzony jezyk- mówić brzydkie wyrazy bez zastanowienia
miec muchy w nosie- nie obchodzić się z nikim i z niczym
miec golebie serce- być dobrym i wielkodusznym
miec stalowe nerwy- wytrzymywać zaczepki i denerwujące sytuacje nie wykazując swojej złości
7 4 7
2010-02-09T18:42:48+01:00
1.wywyższać się
2.patrzec na kogosjakna intruza
3.byc niezaowolonym
4.cały czas cos gadać
5.kaprysić
6.byc czlowiekiem łagodnym
7.stanąć na wysokości zadania
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:47:08+01:00
Zadzierać nosa - wywyższać się, uważać się za kogoś lepszego od innych

patrzeć z góry - traktować kogoś, coś lekceważąco, podkreślając swoją wyższość

kręcić nosem - okazywać swoje niezadowolenie z jakiegoś powodu

mieć niewyparzony język - mówić w sposób bezpośredni, zuchwały, lub obsceniczny

mieć muchy w nosie - być niezadowolonym, dąsać się

mieć gołębie serce - być człowiekiem łagodnym, dobrym, czułym; mieć skłonność do litowania się nad innymi, do roztkliwiania się, użalania

mieć stalowe nerwy - być wytrzymałym, wytrwałym, cierpliwym, nie denerwować się z błachego powodu
6 3 6