Odpowiedzi

2009-10-11T11:39:16+02:00
Bogowie, którzy są pokazywaniu jako ci idealni w mitach między nimi a ludźmi różnice się zacierają. Bogowie wykazują cechy właśnie ludzkie- martwią się, kochają, nienawidzą, a także szanują.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T11:55:35+02:00
Mity greckie , upodabniają się do Bibli . Jest w nich wiele różnych opowiadań o Bogach, herosach, oraz zwykłych ludzich , tzw śmiertelnikach . Stworzenie świata w mitologii greckiej , jest podobne do stworzenia świata uważanego przez nas . " Na początku był chaos " - słowa wypowiedziane zarówno w mitologi, jak i w bibli . W naszym świecie, jest wiele zła, ale zarówno w mitach jest też wiele prawdy o tym. W mitologi greckiej, sami mamy wybrać swój los. Tak jak w prawdziwym życiu, musimy uważać żeby wybrać drogę prostą, a nie tą z cierniami . W mitach opisane jest także, że jeżeli mamy więcej złych uczynków niż dobrych, trafimy do tartaru (piekło) a jeżeli więcej dobrych , trafimy na pola elizejskie.