Odpowiedzi

2010-02-09T18:41:24+01:00
Moim zadniem jest zy bo wprowadza samo zło jest inny niz wszyscy uczoniowie howardu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:42:13+01:00
Jest zle poniewaz:
- w bitwach moze rozlac sie krew
- moze byc wielu trupow
moim zadniem jest zly bo wprowadza samo zło jest inny niz wszyscy uczoniowie howardu
2010-02-09T18:43:29+01:00
MYŚLĘ ŻE HARRY POTERR JEST DOBRY GDYŻ POZWALA CZYTELNIKOWI PRZENIEŚĆ SIE W ŚWIAT MAGII CZARÓW .
KSIĄŻKA TA ROZWIJA WYOBRAŻNIE I JEST CIEKAWA :)
XD