Odpowiedzi

2010-02-09T18:41:23+01:00
Ponieważ wtedy rozkłada się cały ciężar ciała na lodzie
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:41:37+01:00
Ponieważ masa ciała rozłoży się na powierzchnię całego ciała, dlatego nacisk na dany punkt lodu będzie znacznie mniejszy.
4 4 4
2010-02-09T18:43:02+01:00
Gdy położysz się na lodzie twój ciężar jest równomierny a gdy chodzisz cały ciężar spada na nogi dlatego lepiej się położyć niż chodzić
1 5 1