Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:48:12+01:00
X - mały haczyk
x+0.07 złotych - duży haczyk

6x + 8(x+0.07)= 3.50
14x = 3.50 - 0.56
14x = 2.94
x = 0.21

mały haczyk kosztuje 0.21 złotych czyli 21 groszy
duży haczyk kosztuje 21 groszy + 7 groszy czyli w sumie 28 groszy.
2010-02-09T18:52:06+01:00
X- cena malego haczyka
x+7 cena duzego haczyka

8x+6x+42=350
14x=308
x=22
czyli maly kosztuje 22 grosze a duzy 29groszy
2010-02-09T19:00:21+01:00
X-mały haczyk
x-7 gr=duży haczyk
8*(x+7gr)+6x=350gr
8x+56+6x=350
8x+6x=350gr-56gr
14x=294 gr /14
x= 21 gr-cena małego haczyka
21gr+7gr=28 gr- cena dużego haczyka


Pozdrawiam ;D