Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:46:08+01:00
5y=2 /÷5
y=0,4


x+y=2
x+0,4=2
x= 2-0,4
x=1,6

daj naj prosze i POZDRAWIAM
2010-02-09T18:46:36+01:00
5y=2
x+y=2

y=2-x
5(2-x)=2

y=2-x
10-5x=2

y=2-x
-5x=-8

y=2-x
x=1,6

y=2-1,6

x=1,6
y=0,4
2010-02-09T18:52:19+01:00
5y= 2 I:5 dzielimy obustronnie przez 5 co daje nam wynik y= 2/5 czyli 0,40
x+y= 2

y= 0.40
Podstawiamy do x+y=2
x+ 0,40= 2
x=2- 0,40
x=1,60


x= 1,60
y= 0.40