Ułóż zdanie zgodnie ze schematem :
a-Przydawka-Podmiot-Orzeczenie imienne-Przydawka określająca orzecznik
b-podmiot szeregowy-orzeczenie czasownikowe-dopełnienie-okolicznik czasu
c-okolicznik przyzwolenia-podmiot domyślny-orzeczenie-okolicznik celu .

3

Odpowiedzi

2010-02-09T18:49:43+01:00
Wspaniała dziewczyna została lekarzem neurologii.
Kot i pies jedzą z miski wieczorem.
Mimo nieudanej podróży dotarliśmy do celu.
1 5 1
2010-02-09T18:52:50+01:00
Mądry chłopiec została lekarzem-pediatrą.
Ala i Monika jedzą z talerzy wieczorem.
Mimo nieudanej podróży dotarliśmy do celu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:58:02+01:00
Śmieszna Ania została klaunem-cyrkowym
Brat z siostrą grają w piłkę wieczorem
Mimo złej pogody dojechaliśmy do domu
2 5 2