ZAZNACZ WŁAŚCIWE ZAKOŃCZENIA ZDAŃ
A) ŚWIATŁO W MORZACH I OCEANACH DOCIERA DO GŁĘBOKOŚCI OKOŁO 100M, DLATEGO WYŁĄCZNIE DO TEJ GŁĘBOKOŚCI MOGĄ ŻYĆ: ORGANIZMY SAMOŻYWNE ORGANIZMY CUDZOŻYWNE
B) KRĘGOWCE ŻYJĄCE W WODACH MÓRZ I OCEANÓW TO:
WYŁĄCZNIE RYBY RYBY I SSAKI RYBY I GŁOWONOGI

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:48:54+01:00
A) światło w morzach i oceanach dociera do głębokości około 100 m, dlatego wyłącznie na tej głębokości mogą żyć organizmy samożywne.
b) kręgowce żyjące w wodach mórz i oceanów to ryby i ssaki.
40 2 40
2010-02-09T20:16:35+01:00
A) organizmy samożywne
b) ryby i głowonogi
83 1 83