Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:52:53+01:00
-180
-97
-96,5
-50
-42
-41,8
-41,7
-41
-39
-38
-37 dwie trzecie
-37 jedna druga
-37 jedna piąta
-37,1
-1.1
-0,7
-0.65
- trzy piąte
-0.01

2010-02-09T18:53:53+01:00
Tylko rozumiem rozumiem,że to są liczby dodatnie:
0,01
trzy piąte
0,7
1,1
37,1
37 i jedna piata
37 i jedna druga
37 dwie trzecie
38
39
41
41,7
41,8
42
50
96,5
97
180

Jeśli są to liczby ujemne to od od dołu jest od najmniejszej.
2010-02-09T18:54:11+01:00
0,01
trzy piąte
0,65
0,7
1,1
37,1
37 i jedna piąta
37 i dwie trzecie
37 i jedna druga
38
39
41,7
41,8
42
50
96,5
97
100
180