Odpowiedzi

2010-02-09T18:47:59+01:00
Pc = 6 * 7²
Pc 6 * 49
Pc = 294cm²

V = a³
V = 7³
V = 343cm³
2 5 2
2010-02-09T18:48:57+01:00
A = 7cm

V = a³
V = 7³
V = 343cm³

Pc = 6a²
Pc = 6x7²
Pc = 6x49
Pc = 294cm²
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:51:55+01:00
Bok = 7cm
Pc = 7cm * 7cm * 6 = 49cm2*6 = 294cm2
V = 7cm * 7cm * 7cm = 343cm3

Odp.: Pole powierzchni tego sześcianu wynosi 294cm2, a objętość 343cm3.
2 5 2