Jesteś właścicielem domu w którym straszy. Chcesz go jak najszybciej sprzedać. Zredaguj ogłoszenie. Zaznacz atrakcyjność oferty!

P.S
Np: ma różne fajne funkcje ALE NIE MÓWIĆ, ŻE WY NIM STRASZY!!


DAM NAJLEPSZĄ MAM NA JUTRO BARDZO PROSZĘ

2

Odpowiedzi

2010-02-09T18:52:53+01:00
No to ja bym to tak napisała . :p . :
Ogłoszenie
Do sprzedania duży dom na wzgórzu w ......... [miasto] . Dom ma już około 100 lat. Jest bardzo wartościowy . Cena wywoławcza: 1200 000 do uzgodnienia .
Irena Żukowska
nr tel. 123-456-789
email: [email protected]

nie wiem czy to bedzie dobrze , ale próbowałam . xd
pozdro . ;dd
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T19:04:52+01:00
OGŁOSZENIE!!!
Mam do sprzedania piękny dom...
Jest bardzo zabytkowy i warty 1. 000. 000zł. !!!!
Ma zadbane i wyremontowane wnętrze, jest dla mnie zbyt duży dlatego chcę go sprzedać. Wygląda jak zamek, i ma 10 pokoi.
Gdyby ktoś zainteresowany proszę o kontakt:
TEL:123546897
( CENA BĘDZIE OMÓWIONA PODCZAS ROZMOWY TELEFONICZNEJ)


(JAK BĘDZIESZ CHCIAŁ TO NAPISZ SWÓJ ADRES)
3 3 3