Odpowiedzi

2010-02-09T18:50:16+01:00
1.Połączenia szyn kolejowych.

2. Konstrukcje mostów (stalowe)

3. Taśma zazwyczaj bimetalowa
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:55:37+01:00
Tory inaczej linia trakcyjna po której jedzie pociąg. podczas lata rozszerzają się nawt od 5 cm każdy.


Beton na mostach nie jest pezbośrednio mocowany do drogi ponieważ w lecie temperatura 30 stopni rozszerza go tak bardzo że jakby nie rolki na których jest osadzony na jezdni to by popękał.


Droga po której jeździmy musi być zbudowana z odpowiednego materiału ponieważ gdyby nie byla samochody nie mogły by poniej jeździc. Temperatura 30 stopni Celcjusza dla kierowców aut cieżarowych jest zmorom.
3 3 3