Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T18:49:45+01:00
Miłości moja,
Wonny kwiateczku
Dam ci miłości
Choć po troszeczku.

Kwiatuszek szepnie
Ci coś przy uszku.
Coś o miłości,
Mój wonny kwiatuszku.

Miłość jest ważna
Najbardziej w świecie.
Mój tulipanku,
Mój wonny kwiecie.
13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T18:56:51+01:00

Wesoły wierszyk o rodzajach muzyki
Rock n Roll jest spoko ,
szypki zwinny i wesoły
Gdy go słucham podskakuje mi aż czoło .

Jazz to coś też w tym stylu
rozwesela uspokaja
i super rytmy nam wymyślać pozwala .

Pank to już całkiem inna beczka
Ale gdy Siczka głosem swoim nas podnieca
Super są te gitary ,.,,,.,
6 2 6